SKYSPORTS.COM APOLOGY TO JOHN TERRY

Posted on: Fri 30 Mar 2012

Skysports.com earlier today (Tuesday) ran an incorrect story about John Terry. Below is that website's apology for the story.


CHELSEA - AN APOLOGY

At skysports.com we have a reputation for the honesty and integrity of our reporting. Unfortunately we fell short of those standards with our coverage of John Terry's interview with Sky Sports News on July 19 during which the Chelsea captain was asked to comment on Luka Modric.

We would like to clarify that John Terry did not refer to Luka Modric as being disrespectful to Tottenham Hotspur during the interview. On realising our error we immediately removed the original article and published a corrected version.

We would like to apologise to John Terry and Chelsea for any inconvenience caused.